Postările de pe rețele sociale – care e cel mai bun moment?

În mod constant, postați lucruri de interes și de care sunteți mândri pe rețelele de socializare, așa că, evident, vă doriți ca ele să fie văzute de cât mai multă lume.
Pentru a vă spori expunerea în cadrul acestor rețele, este necesară adoptarea unei strategii privind postările și distribuirile apărute pe profilul vostru, astfel încât ele să apară la ore de vârf, când traficul pe astfel de site-uri este la apogeu. Dar care sunt oare aceste ore în social media? Mai jos, vom lua fiecare rețea de socializare în parte, deoarece fiecare are momente de maximă audiență la ore și în zile diferite.

Facebook

Potrivit Hootsuite, cel mai bun interval de timp pentru a posta pe Facebook în zilele lucrătoare este între orele 12 p.m. și 3 p.m.. Sproutsocial extinde acest interval între orele 9 a.m. și 3 p.m., în toate zilele, deci inclusiv în weekend. Totuși, CoSchedule, după evaluarea a 20 de studii diferite, sugerează că cele mai bune zile pentru a posta pe Facebook sunt de joi până duminică, iar cel mai bun interval este cuprins între 1 p.m. și 3 p.m..
Pentru a afla și care este momentul de maximă audiență pentru pagina voastră (nu contul personal) de Facebook în special, accesați butonul „Statistici” din partea de sus a paginii, iar acolo vă va apărea un grafic cu zilele și orele la care publicul vostru este cel mai activ pe Facebook. Postați un conținut nou cam cu 10-15 minute înainte de orele recomandate.

Twitter

CoSchedule și Hubspot nominalizează ziua de miercuri ca fiind cea mai bună pentru a distribui ceva pe Twitter. Totuși, SproutSocial consideră că ziua de joi ar fi mai potrivită.
Pentru a afla cele mai bune momente de publicare pe Twitter, conform audienței voastre, accesați butonul „Twitter Analytics” și apăsați pe „Tweets”. Aceasă operațiune vă va spune tot ce trebuie să știți despre timpul optim pentru a posta pe pagina personală.
De asemenea, puteți să vă faceți cont pe Klout (gratuit), iar acesta va aduna informații despre audiența paginii voastre și vă va sugera cel mai bun moment pentru a posta ceva nou.

LinkedIn

LinkedIn este o rețea specifică profesioniștilor, așa că nu e de mirare că cel mai bun moment pentru a posta ceva trebuie să fie în timpul orelor de lucru. Toate zilele lucrătoare, în intervalul 8 a.m. – 5 p.m. sunt potrivite, dar cele mai bune zile sunt de marți până joi.
Analiza LinkedIn include o prezentare generală a tuturor postărilor de pe pagina voastră de afaceri, precum și o evidențiere a creșterii numărului de followers. SimplyMeasured este un instrument gratuit pentru a determina care e cel mai bun moment în care să postați pe LinkedIn. CoSchedule vă poate ajuta cu aceleași informații.

Pinterest

Majoritatea studiilor sunt de acord asupra faptului că weekendul este momentul potrivit pentru a posta pe Pinterest, o rețea de relaxare și amuzament, în principal, iar intervalul de timp cel mai bun este între 2 a.m. și 4 a. m..
Dacă nu vă simțiți în stare să stați până la 2 noaptea pentru a posta, puteți accesa statisticile specifice paginii voastre pe site-ul analytics.pinterest.com, dați click pe „Audiență”, după care pe „Demographics”. Nu uitați să vă verificați site-ul introducând un cod pentru a accesa această analiză a datelor.

Google Plus

Se pare că oamenii care folosesc Google Plus verifică mereu această platformă dimineața, poate și pentru că cea mai bună oră pentru a posta aici este 9 a.m., mai ales în zilele de miercuri. Totuși, cel mai nepotrivit moment ar fi dimineața foarte devreme și seara.
Pentru a găsi cel mai bun timp pentru a mai arunca un ochi și a posta pe Google Plus, puteți utiliza Steady Demand, un instrument atât de bun, încât vă va arăta și activitatea concurenței.

Instagram

Toate studiile au căzut de acord că cele mai bune zile pentru a posta pe Instagram sunt zilele lucrătoare, dar nu s-au pus de acord și asupra unei zile potrivite, în mod special. De asemenea, cele mai bune momente ale zile pentru a posta sunt dimineața devreme și imediat după terminarea programului de muncă. Este ok să postați în orice moment al zile, dar, totuși, în jurul orei 3 p. m. activitatea utilizatorilor este minimă.
Dacă folosiți contul de Instagram pentru afaceri, accesați „Analytics” și astfel veți stabili ușor care sunt cele mai bune zile și ore pentru a posta, conform audienței voastre. Dacă nu folosiți un cont de Instagram pentru o afacere, puteți utiliza aplicații precum Simply Measured sau Union Metrics.

Bonus tips: Dacă oamenii care vă urmăresc pagina de pe o rețea de socializare locuiesc în țări cu fus orar diferit, nu ezitați să repostați lucrurile de interes, din când în când, deoarece sunt șanse mari ca nu toți să fi văzut postările respective de prima dată.
Este bine să aveți o perspectivă asupra statisticilor privind activitatea paginii voastre și aveți și o multitudine de instrumente care să vă ajute să cunoașteți ce merge cel mai bine pentru afacerea voastră. Construiți o strategie de lungă durată, analizând cât mai multe informații.